2018年11月29日星期四

QE開刀生產記

細佬b話咁快已經滿月,好想趁仲有記憶,記錄一下我嘅生產日記。

由於上年生哥哥係開刀(哥哥size太細,醫院建議開刀),所以今胎QE比我揀開刀或者順產,我最後揀咗開刀,去到34w產檢醫院先比日期我,安排左38w入院。

21/10 10am就要入院, 先去急症室登記再上C2, 星期日上午嘅C2冇乜人,好靜,先有姑娘幫我磅重、量血壓同剃毛毛,之後分配個床位比我,換完衫、驗左小便就有姑娘走黎同我抽血,跟住叫我可以休息下。
其實唔知點解要我咁早入院,因為隔離床媽媽都係等開刀,但佢係下午先入院,另外對面床同附近床等催生嘅媽媽都係下午先入院,係得我一個被安排咁早入院。全日好無聊咁捱過,好彩夜晚探病時間有屋企人黎,唔洗咁悶。

22/10 未到6am 我就聽到隔離床媽媽被姑娘吵醒話種豆,我以為跟住就到我,(因爲上年生哥哥都係未天光就種豆,但我係下午先開刀)點知姑娘冇黎搵我,我又唔敢再訓,坐喺床度等呀等,等到10點半左右終於有人同我講下一個到我,叫我除晒衫換件紫色袍,跟住姑娘走黎同我插尿喉,講真插尿喉嘅感覺真係唔多舒服,跟住就自己瞓上床被推去手術室。

今次係第二次入手術室,已經冇上一次咁驚,我上次直頭未入手術室已驚到流眼淚,覺得手術室好恐怖。今次心情輕鬆少少, 但都有dd緊張, 首先有人幫我喺手背種豆(今次覺得唔係好痛,可能手勢好d),打埋麻醉針就即刻開始,開刀雖然唔痛但都係有感覺嘅,feel到被人拉扯緊,有時會㩒住我好大力扯,今次過程比上次耐好多,令我一度擔心係咪有d咩問題,好彩最後細佬b平安出世,3.36kg我好滿意嘅重量,聽到佢第一下喊聲嗰陣真係好感動, 我忍唔住喊左出黎。
跟住有人抱細佬過黎比我睇,同我講醫生頭先用鉗夾佢出黎,所以個頭同塊面有條痕,我即刻好驚會唔會有疤,但佢話條痕會退嘅,原來頭先手術搞咁耐係因為要用鉗, 雖然我好疑惑開刀點解要用產鉗,不過佢話條痕好快會退嘅,我就算喇。

縫埋傷口搞掂晒之後,我就被推去手術室外休息一陣,手術後我一直覺得好凍好凍發冷咁,姑娘幫我蓋左張熱嘅氈,同埋抱bb放喺我心口肌膚接觸,唔記得休息左幾耐,就推左我去G2產後房, d麻醉藥令到我好暈好暈同埋係咁嘔,最後要打止嘔針先得,由於真係太唔舒服,細佬b就交比姑娘幫我照顧一晚先。

總括今次生產經歷:
  1. 我覺得傷口比上次痛好多好多,喺醫院幾日行步路都覺得好痛, 出院都要繼續食止痛藥,食到d藥冇晒,而家個傷口已經唔痛喇
  2. 細佬塊面條疤第三日就退左,不過額頭近頭皮個位仲有少少印未退晒,但呢個位頭髮係可以遮到嘅












沒有留言:

發佈留言