2018年11月30日星期五

恐怖的1歲針.......

3支針比我想像中更恐怖.....
初初對呢3支針認識唔多,淨係知打完有機會發燒,
6/11 哥哥1歲生日帶佢去健康院打針,呢3枝分別係:
*麻疹、流行性腮腺炎及德國麻疹混合疫苗 - 第一次
*肺炎球菌疫苗 - 加強劑
*水痘疫苗 - 第一次

哥哥打完針第二日已經有d發燒38度幾,食咗幾次藥水退左燒,我以為燒完冇事,點知隔左兩日又再燒過,維持38度幾至39度幾,體溫一直上上落落,
佢胃口唔太好,唔多想食野,有兩次食粥仔嘔返出黎,比平時扭計同好痴身。每次餵藥佢都好大力爭扎同大喊,佢會合埋口唔肯食,勉強餵到入口,佢都會bu出黎,又試過嘔返晒出黎,嘔到成面都係,見到佢個樣咁辛苦,其實真係好肉赤。

發燒大約燒左4日先完全退燒,幾乎食晒成樽退燒藥。點知又發現佢塊面同身都出左一粒粒紅點,我又好驚,因為佢從來未出過疹,所以我唔知佢係出水痘定係唔知咩疹。好彩有個朋友係做護士嘅,我即刻影相比佢睇下,佢話應該係打完針嘅反應疹,大約一兩日就會自己退,叫我觀察下先。第二日d紅點真係退左好多,等我仲放心晒...    


點知......個仔唔知點解肚屙,屙左好多次,屙水屙到個pat pat損晒,每次換片佢都痛到大喊大叫,即刻帶佢睇醫生,醫生話發炎有菌,開咗腸胃藥同埋藥膏,食藥又係食到嘔左出嚟,好彩食咗一次已經冇再屙水,藥膏揸左兩次都已經好左6成,兩日後已經完全好返。

哥哥自從打完針後,成個人瘦左好多,輕左接近1kg,大脾幼到我一隻手都幾乎捉得晒。其實佢出世已經好輕,得2.25kg, 食量又唔大,成日食好少野就唔食,又訓得好少,好似天生唔多鍾意訓覺,追體重追得好吃力,而家咁樣搞一搞又瘦返晒,希望可以快d追返上黎。



沒有留言:

發佈留言